The second day - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu The second day - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

The second day

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

23 April 2012 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Another day in Edinburgh! So much to tell! Where to start? Oh, I know!

We hebben ontdekt dat onze kamer wel degelijk nadelen heeft. Zoals een krakende deur, krakende bedden en een krakende vloer. Telkens als iemand eruit kwam om naar de wc te gaan werden we wakker. Oh well...

The day started out nice enough. Grati ontbijt. We zijn toen naar de Edinburgh Royal Botanic Gardens geweest, een mooi groot park. Het was er erg mooi en rustig. Wel leuk als je even een momentje voor jezelf nodig heb. Heb een kwartiertje op de bank in de zon gezeten. Heerlijk. Ook zeldzaam, zon in Engeland.
Daarna heb ik eindelijk Haggis gehad in de pub! Weet je wel? Vleesresten van schaap gebraden in schapenmaag? Het smaakte heerlijk! I'd like some more please!
Die middag een gedichten middag. Ik kon de nodige bijdrage leveren met mijn pipes voor mijn gedichten van Robert Burns; Auld Lang Syne. Tis opgenomen en staat waarschijlijk ergens op Youtube :3

Daarna gebeurden er een heleboel grappige dingen. Eerst ben ik gaan winkelen naar zooi voor mijn kilt en doedelzak. Ik heb een Schot in een winkel erover gesproken, en dat was heel leuk en interesant! Daarna heb ik pannekoeken voor de groep gebakken. Ze vonden ze heerlijk! Mijn pannekoeken zijn meestelijk; it's official! Toch wil ik Elmar, onze student en kok-in-vermomming bedanken voor een paar pointers.

We hebben ook nieuwe kamer genoten gekregen. De twee Austalische dames hebben we ingeruild voor twee Amerikanen; Sam en Ashley. Daar hebben we heel leuk mee gepraat. Toen ik me voorstelde als Jaco was Sam zo van me weg dat ze haar eerste baby naar mij wilde noemen! Ze vonden het fantastisch dat ik doedelzak speel en een kilt droeg. Na een korte toilet pauze werd ik door haar ten huwelijk gevraagd!

Ik moet mezelf echt in bedwang houden. Ik weet dat ik zwaar aantrekkelijk ben, maar dit gaat wel erg ver. ;)

Vanavond in de pub een heerlijke tijd met de club gehad. Nog gepraat met een Amerikaan over whisky en Amerika int algemeen. Dat was erg leuk. Ik ben rond half elf naar het hostel gegaan en heb daar met wat Duitsers over schaken gepraat.

I'm enjoying myself over here. I really am.

Nu is het een beetje nagenieten van de dag met de mensen die nog over zijn. I like it here. More to come, including pictures. :3