14-04 "Ninth Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu 14-04 "Ninth Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

14-04 "Ninth Week"

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

14 April 2007 | Verenigd Koninkrijk, Sale

Hey mensen, daar ben ik weer!

Er zit weer een week op. Een hectische week dunkt me. Verjaardagen, pasen drukte op het werk, mandereinen die overstuur gingen...

Just another week...

Ik heb wat meer gewerkt aan mijn schoolprojecten. De projecten van het werk lopen nu allemaal af. Ik heb hier en daar nog wat te doen, maar dat komt volgende week wel, als Simon tijd heeft.

Thuis gaat alles nog steeds goed. Donderdag was de boiler ALWEER kapot, maar die werd dezelfde dag nog gemaakt. Kut ding. Joep...was er ook niet al te blij mee aan zijn taalgebruik te horen.

Dankzij onze ouders en mijn grootouders hebben we nu een overvloed aan eten dat we in twee weken moeten opmaken. Het kan zijn dat we allebei flink wat aangekomen zijn als we terug zijn in nederland.

Btw, Oma, die aardappel puree was heerlijk!

BTW; dinsdag thuis komen was een ramp. Manchester United speelde, wat erug leuk is, behalve als je met de metro naar huis moet. De metro's zaten propvol. Nou, wat doe je dan? je gaat de stad in, naar het hoofdstation, en stapt daar in, daar is de metro nog leeg. Twee stations later is ie natuurlijk weer overvol, maar hey, jij zit er tenminste in.

Helaas ging de metro twee stations verder ook kapot.

Dus na een half uur wachten werd ons verteld om bij Gmex op de vervangende metro te wachten. Kortom, we zijn helemaal niks opgeschoten. Die metro ging ook maar tot old trafford, dus daar moesten we eruit, en wachten op de volgende, die ook nog vertraging had...

Nee, niet een van de beste avonden.

As for everything else, it goes as it goes. Niet veel speciaal. Nog maar twee weekjes he!

Ik kom op 28 april terug.

Flight number: BA8121
From: Gatwick (London) Terminal N
To: Amsterdam
Depart: 28 Apr 2007 19:35
Arrive: 28 Apr 2007 21:45


Ja, ik vlieg via London. Kon alleen maar met BA. Erg jammer, maar ja. Ik hou het wel uit. Dus, wie van jullie komt me opwachten? Denk eraan, hier hangt je kadootje vanaf!

Cheers mates! Tot horens, en, tot gauw!

PS: maandag update ik nog een paar foto's. De bieb computers kunnen dat niet -_-

  • 14 April 2007 - 19:23

    Annemiek:

    Hayy Jaco
    Volgens mij is het daar nOg wel leuCk :)
    iiCk hOop dat je het daar nog leuCk hebt & Gelukkig kom je snel weer thuis :D
    x hOufnjeé Annemiek

  • 15 April 2007 - 13:25

    Opa Oma:

    goed dat de aardappelpuree geslaagd is.We zien met verlangen uit naar je thuiskomst hoor.En natuurlijk hoop ik op Schiphol te zijn de 28 ste'.Je weet oma gaat liever iemand halen daar dan wegbrengen. Maak er nog wat van deze weken en wees vooral voorzichtig!Fijn dat je ons nog even belde hoor Liefs van ons en see you Soon !!!!! .Bye,bye.

  • 15 April 2007 - 19:37

    Bertine:

    Heey Jaco,
    Gelukkig kom je al bijna weer thuis!!:D:D
    Ut was wel lang genoeg geweest hoor:P
    Nou ik moet morgen gwoon weer stage lopen zoals elke week.
    Maar ik gaa slapen!

    Kus mij(L)(K)

  • 16 April 2007 - 18:16

    Ma:

    Hee Jaco,

    Ik heb afgelopen weekend nog wel even teruggedacht aan ons lange weekend bij jou hoor. Het was errug gezellig daar :P in die pub. Ben jij al een beetje over de schok heen...van die dansende moeders in de pub? Zij hebben het er zeker nog steeds over daar.
    Succes weer deze week met alles daar (bijvoorbeeld de boiler)en tot mails.:P
    Een dikke knuf:P

  • 16 April 2007 - 21:43

    Janna:

    Hey!

    Fijn dat je zo snel alweer terug komt, kan niet wachten om weer eens fatsoenlijk met je te praten.

    Tot snel!
    Kus, Janna

  • 17 April 2007 - 09:15

    Willemiek:

    jacooooooooooo, 2 weken nog.
    ik ben nog steeds jaloers dat jij daar zit en ik maar in NL stage loop. sjonge!

    ben benieuwd naar de vele verhalen.

    Niet eerlijk trouwens...
    Jij bent dan thuis. en heb je gewoon al soort van zomervakantie!!!! en moet de rets van de klas nog 4 weken. GROM!

    Nou, we bellen

    X

  • 17 April 2007 - 17:24

    Pa:

    zegguh Jaco bekeek net even de laatse foto's maar het wordt de laatste weken toch niet alleen drank en vrouwen. Denk aan je gedegen opvoeding waarin je vader en moeder zoveel hebben geinvesteerd.
    Wie zijn trouwens die dames ?

    Je vader vanaf de vuilnisbelt. Probeer nog wat spulletjes te vinden om te verkopen om je reis te financieren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sale

Jaco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 45560

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

The yearly pilgrimage

10 Augustus 2014 - 18 Augustus 2014

Glasgow revisited

04 Augustus 2013 - 20 Augustus 2013

Living my dream

22 April 2012 - 27 April 2012

A tribute to Scotland

10 Augustus 2010 - 24 Augustus 2010

Aloha, the caribbean!

07 Juni 2010 - 10 Juni 2010

The mysteries of Istanbul

07 Maart 2009 - 13 Maart 2009

Chaos in Canterbury

17 Februari 2009 - 21 Februari 2009

Friendly Visit in Finland

05 Februari 2007 - 05 Mei 2007

Manchester Mayhem

Landen bezocht: