Home, Safe And Sound - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Jaco Koster - WaarBenJij.nu Home, Safe And Sound - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

Home, Safe And Sound

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

05 Mei 2007 | Nederland, Ermelo

Right, sorry for the delay everyone. De meesten weten het al, maar toch als bevestiging; Ik ben weer thuis! Ben vorige week veilig aangekomen met het vliegtuig en hartelijk ontvangen door mijn familie en vrienden!

Deze week probeer ik de draad weer op te pakken. Ik ben wel een stuk vermoeider dan normaal, omdat het gewoon even wennen is.

Ik wil dit afsluitende bericht even gebruiken om iedereen te bedanken voor alle support die ze gegeven hebben! Mensen, ontzettend bedankt voor alles! Vrienden, familie, klasgenoten, leraren, en de vele andere mensen die me in deze drie maanden hebben geholpen; ontzettend bedankt!

Ik kom jullie vast allemaal gauw weer tegen, en dan zal ik alles vertellen wat ik beleefd heb! Nogmaals, heel erg bedankt, en tot gauw!

Cheers mates!

Jaco "Ocaj" Koster

• 05 Mei 2007 - 18:48

Liselotte:

Hier toch nog een berichtje :P
    Ik hoop dat je het leuk hebt gehad..(Ik denk van wel zo ook aan de foto's te zien ;))
    Ik spreek je nog wel ..!

Groetjes Liselotte :)