21-04 "Tenth Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu 21-04 "Tenth Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

21-04 "Tenth Week"

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

21 April 2007 | Verenigd Koninkrijk, Sale

Hey people!

Tja, de tiende week. Eigenlijk worden de weken leuker naarmate je langer blijft. Opzich best wel kut!

Zo hebben we maandag avond en woensdag avond aan een gratis poker tournooitje meegedaan. Heel leuk, maandag ben ik ver gekomen, woensdag ook wel. Heb Joep woensdag ook blut gespeelt, hehe. Dat vond hij helemaal niet leuk. Heb ik hem getrakteert op een biertje, en toen was het weer goed, he Joep? De volgende ronde speelde hij mij blut, dus ja, we staan nu aardig qiet. Kortom, het waren een paar hele leuke avonden.

Het werken wordt steeds hectischer. De projecten die ik doe zijn blijkbaar niet zo onbelangrijk voor het bedrijf als ik dacht. Ik maak een digitaal invul formulier in excell, en dat MOEt af voordat ik weg ben. Nou, ik heb nog een week. Wens me succes!

Nou, volgende week moet ik ook nog alle schoolprojecten afronden. Ik had voor afgelopen vrijdag een lijstje gemaakt met dingen die ik moest doen na mijn schoolproject. Helemaal niet aan toegekomen. Ik heb de hele dag bonnetjes lopen kopieren en mijn schoolformulieren in orde aan het brengen.

Ja, ik denk dat volgende week heel erg druk gaat worden.

Maar dat maakt het des te leuker.

Maandag, dinsdag en woensdag avond doe ik weer mee aan die pokertournooitjes. Ze zijn gratis, en altijd heel gezellig! Ik kan niet wachten.

Vanmiddag even foto's wegbrengen om af te laten drukken. Verder niets te doen denk ik. Morgen doen we de grote schoonmaak. Moet ook gebeuren.

Tja.

En volgende week zit ik weer thuis. Echt, ik kan niet wachten.

Ik mis jullie mates. Tot gauw!

Cheers!

Jaco

  • 21 April 2007 - 10:11

    Miranda:

    heey jaco
    zo tre horen is het pokeren leuk
    ben je op die foto lkkr aan de bier
    nou ja doei
    groetje miranda

  • 21 April 2007 - 10:13

    Janna:

    Hey Jaco,

    Blij te horen dat het daar goed gaat. Hier gaat het ook prima. Sorry dat ik niet online was, maar ik had betere dingen te doen;)

    Veel succes aankomende week, je zult het nodig hebben. Ik kan niet wachten op mn souvenir.

    Liefs en een kus, Janna.

  • 21 April 2007 - 11:16

    Opa Oma:

    Leuk om je website weer te lezen. als ik het zo lees zal die laatste week wel omvliegen voor jou. We zijn vol verlangen naar je thuiskomst. Leuk ook om even je stem weer te horen per telefoon. `kBen benieuwd of je het hier weer een beetje zal kunnen wennen,onder de regeltjes van pa en ma. En ook weer een baantje zoeken want zo te lezen is je vader helemaal bankroet!!! Je zusjes vinden het ook erg leuk dat je weer naar huis komt. Voor nu weer a big big hug and hopefully we see you very very soon!!!! Love you opa ,oma.

  • 22 April 2007 - 10:26

    Annemiek:

    Hayy Jaco :D
    Zo te horen is het daar nOg leuCk
    Veel Plezier daar nOg !
    & Gelukkig zien we je al bijna weer thuis :D
    xx hOufnjeé Annemiek

  • 24 April 2007 - 18:16

    Erik Jan:

    Hey Jaco, sorry voor de late reactie. Was alleen druk met school. Het gaat goed met je als ik het zo lees, mooi zo :). Ik ben helaas nog niet zoveel toegekomen aan CnC Tiberium Wars maar goed.

    Ik ga proberen om komende zaterdagavond ook op Schiphol te zijn. Maar dat hoor je nog wel van me.

    Tot binnenkort!

  • 26 April 2007 - 11:19

    Pa:

    Het lijkt erop dat mama en ik weer opnieuw moeten beginnen met opvoeden: drank, pokeren om van je taalgebuik nog maar te zwijgenen wie zijn trouwens die 2 vrouwen op de foto (zucht). We hebben maar een draaiboek gemaakt met als pakkende titel: Richtlijnen voor het leven thuis na 3 maanden stage. Nou alle gekheid op een stokje; we zien erg uit naar je terugkomst a.s. zaterdag !

    Je inmiddels failliette Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sale

Jaco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 45567

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

The yearly pilgrimage

10 Augustus 2014 - 18 Augustus 2014

Glasgow revisited

04 Augustus 2013 - 20 Augustus 2013

Living my dream

22 April 2012 - 27 April 2012

A tribute to Scotland

10 Augustus 2010 - 24 Augustus 2010

Aloha, the caribbean!

07 Juni 2010 - 10 Juni 2010

The mysteries of Istanbul

07 Maart 2009 - 13 Maart 2009

Chaos in Canterbury

17 Februari 2009 - 21 Februari 2009

Friendly Visit in Finland

05 Februari 2007 - 05 Mei 2007

Manchester Mayhem

Landen bezocht: