27-04 "Final Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu 27-04 "Final Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

27-04 "Final Week"

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

27 April 2007 | Verenigd Koninkrijk, Sale

And finaly, the last week.

Het was vermoeiend, laat ik dat zeggen. Je zit de hele week te denken 'dit is de laatste keer dat ik dit doe, dit is de laatste keer dat ik dat doe...' En naarmate de dag van vertrek dichterbij komt, stijgt de spanning natuurlijk.

Ugh, ik ben er letterlijk goed ziek van. Krijg s'ochtends ook geen hap door mijn keel.

Deze week heb ik zoveel mogelijk spul afgerond. Maar tegen de woensdag was ook gewoon alles af en was er bijna niets meer te doen. Ze hebben me bezig kunnen houden, maar met moeite.

We hebben gepokerd op de maandag, dinsdag en woensdag avond. Was erg leuk. Kon gewoon gratis in een paar pubs. Was heel leuk, alleen ben ik niet echt ver gekomen. Behalve de maandag. Ow, de maandag... meer dan 1300 quit aan chips, en ik ben met een 6 en een 8 all in gegaan omdat ik met de meid aan de bar wou praten. Heb het potje verloren, maar het was het zooo waard...

donderdagavond ben ik druk bezig geweest met het bakken van de grote chocolade koek/cake voor op het werk. De koek was prima, maar mijn eerste poging om chocolade te smelten mislukte; ik liet het te lang opstaan. In het begin werd het steeds vloeibaarder, maar toen begon het weer hard te worden en aan te branden. Heeft zeker iets met het vet te maken. In ieder geval heb ik uitgevonden hoe je chocolade pasta maakt.

Overgins vond ik het zonde om het zo maar weg te gooien, dus heb ik er eerst een mooi draakje van gemaakt. Mooi he?

En vandaag... tja, de tijd kruipt voorbij. Je probeert er niet veel aan te denken, en van iedereen afscheid te nemen, maar het is ook einde van de maand, en iedereen is druk bezig. We hebben vandaag nog wel gelachen met Simon. Ja, vandaag was wel een leuke dag.

Vanavond pakken. Heb het meeste al gepakt, alleen de was die ik gisteravond te drogen hing moet nog in de koffer. Het past allemaal prima, vooral omdat pa en ma al wat mee terug hebben genomen. Nogmaals bedankt oudertjes van me! Ook nog even de kamer stofzuigen, en dan nog een keer in dat bed slapen...

Morgenochtend ben ik gewoon weer in de bieb. Zodra ik daar klaar ben ga ik mijn spullen pakken en richting het vliegveld, moet daar al om 14:00 zijn. De vlucht vertrekt om 16:00. Dan moet ik in Londen overstappen. Ik kom daar aan rond 17:00. Om 19:35 vertrekt de vlucht naar Amsterdam en die komt aan om 21:45. Dat is...een uur en een kwartier vliegen? Dat is wel erg lang...

Wrii, heb net gehoord dat ik eerder weg mag. Hebben nog een uur, maar we hebben geen van twee iets te doen. Dus we kunnen eerder weg!!!

I'll make it quick then. Ik zie een paar van jullie morgen op schiphol. Ik hoop de rest morgen ochtend online te spreken.

Ik mis jullie, maar ik zie jullie gauw weer, en ik breng een paar heeele leuke souveniers mee.

Tot gauw!

Cheers mates!

Jaco

  • 27 April 2007 - 15:20

    Nelien:

    Hoi hoi,
    Heerlijk dat je weer naar huis mag toch!
    Klinkt echt alsof je een supertijd hebt gehad daar, ik hoop het voor je en zie je als we het examenfeeske hebben :D
    xxx
    De klasgenoot die nog 1 maandje mag :D

  • 27 April 2007 - 17:53

    Ma:

    Hee Jaco,

    Dat ziet er lekker uit zeg! Je verwent ze daar goed. :P Ik hoop dat het een leuk afscheid was van je werk. Ik zou zeggen, maak er nog maar een gezellige avond van. P: Nog 1 keer naar die pub.
    Want nog maar 1 nachtje en je vrije leventje is weer voorbij. Je zal hier wel weer erg moeten wennen aan ouders!!om je heen en zusjes!!! Maar wij zijn er klaar voor en zien je graag terug morgenavond op Schiphol! :P
    In je kamer ziet alles er ook weer pico bello uit! Alle sporen van je zusjes + vriendinnen heb ik opgeruimd.
    Jaco, ik wens je een goede en mooie reis naar huis toe morgen. xxx en tot morgen!

  • 27 April 2007 - 20:07

    Janna:

    Hey hey,

    Eindelijk weer eens weer fatsoenlijk praten! Ik kan bijna niet wachten tot je terug bent. SMS je me ff in NL?

    Liefs en een knuffel,
    Janna.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sale

Jaco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 45579

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

The yearly pilgrimage

10 Augustus 2014 - 18 Augustus 2014

Glasgow revisited

04 Augustus 2013 - 20 Augustus 2013

Living my dream

22 April 2012 - 27 April 2012

A tribute to Scotland

10 Augustus 2010 - 24 Augustus 2010

Aloha, the caribbean!

07 Juni 2010 - 10 Juni 2010

The mysteries of Istanbul

07 Maart 2009 - 13 Maart 2009

Chaos in Canterbury

17 Februari 2009 - 21 Februari 2009

Friendly Visit in Finland

05 Februari 2007 - 05 Mei 2007

Manchester Mayhem

Landen bezocht: