10-04 "Eight Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu 10-04 "Eight Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

10-04 "Eight Week"

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

10 April 2007 | Verenigd Koninkrijk, Sale

Happy Eastern Everybody!

Sorry for the delay. De bieb zat dicht dit weekend, dus ik kon het internet niet op.

De week zelf was hectish, als altijd. Veel te doen, en de laatste dag was Simon er niet, dus ben ik de hele dag gaan archiveren. Het archief is nog nooit zo netjes op orde geweest.

Natuurlijk keek ik heel erg uit naar vrijdag, want dan kwamen mijn ouders aan. Het laatste uur op donderdag had ik ook bijna niks te doen, en wat ging de tijd toen traag...

Affein, eindelijk werd het een keertje vrijdag, en toen heb ik s' ochtends mijn ouders van het vliegveld opgepikt. De hele terugweg gepraat over hoe het hier was, en s'middags heb ik ze Sale laten zien. Rond een uur of drie waren we allemaal dood moe van het wandelen, en toen zijn ze naar hun hotel gegaan(wat recht tegenover ons zit) om even uit te rusten. Die avond zijn we uit eten geweest bij een pizzaria. Vreemd genoeg waren wij de enige klanten. Ik snap niet waarom, want het eten was heerlijk, en de serveerster was... ook niet slecht. (om te zien dan)

Zaterdag Manchester in, wezen shoppen. Nou, dat hebben we geweten, mams moest bij elke winkel even kijken. Even duurt bij vrouwen meestal langer als 15 minuten, en je hebt ongeveer 15 kledingshops in Arnsdale(het winkelcentrum) dus reken maar uit.

Naja, zo erg was het ook weer niet, maar goed.


We hebben het heel leuk gehad, was ook heerlijk weer! Alleen zaten de terrasjes allemaal vol, dat was wel jammer. Zijn toen ergens in
de middag terug naar Sale gegaan, maar onderweg nog even gestopt bij Old Trafford, voor het Manchester United stadium.

We hebben toen even in de officielle shop even het een en ander gekocht, en wilde toen het stadion in, maar we konden dat niet meer doen die dag; alle touren zaten vol. dus hebben we geboekt voor de volgende dag.

s'Avonds zijn mijn ouders bij mij steak met groenten gaan eten. Ze vonden het wel lekker, maar mams was niet zo weg van de steak. Ze hield meer van gewone burgers. En toen nog samen met Joep z'n ouders, die inmiddels ook geariveerd waren, wezen stappen. We hebben flink gedronken en ook flink wat lol gehad. Het werd pas een beetje raar toen onze moeders de dansvloer opgingen.... Ik zal eens kijken of ik daar nog foto's van heb. Joep schaamde zich nergens voor en zat binnen de kortste keren weer met de leuke meiden te dansen. Ik weet nog steeds niet hoe hij het voor elkaar krijgt... Kierlan kwam nog langs(oude ier, heb ik het al over hem gehad?) hebben we nog gezellig mee gepraat. Al met al, een hele leuke avond!

De zondag deden we het rustig aan. Lekker van de ochtend genieten, daarna naar old trafford, een tour genomen door het stadion. Kon mij weinig schelen, maar mn vader vond het geweldig! Tja, daar doe je het voor. s'Middags uit eten geweest bij J.P. Joule, en s'avonds nog met pa wezen schaken.

En maandag gingen ze EINDELIJK weer weg!

Hehe, nou, ik vond het hartstikke leuk dat ze kwamen, maar drie dagen constant met je ouders bezig zijn is wel vermoeiend hoor. Zijn nog eeeven gaan winkelen in Manchester en zijn toen richting het vliegveld gegaan. Dat ging allemaal aardig soepel.

Trouwens, mam, ik had gelijk. op de terugweg stapte ik uit op perron 13/14, wat inderdaad BUITEN de rest van het station lag! Wie is er nu eigenwijs?!

Nou, semi-emotioneel afscheid op het vliegveld. Ik vond het wel een beetje jammer dat ze weggingen, maar ik zie ze over twee-en-halve week weer.

Twee-en-halve week... dat is niet veel.
En dat is wat er nog over is. ik moet maar is opschieten met mijn schoolopdrachten! Affein, ik zie het allemaal wel zitten. Jullie ook?

Cheers everybody! See you soon!

Update: Foto's geupload. Enjoy!

Annemiek, verklaar is wat jij, je vriendin en je spullen op MIJN kamer doen???

  • 10 April 2007 - 08:43

    Jolien:

    Heey!

    Zo te lezen heb je wel een gezelli weekend achter de rug! En hebben je ouders t ook wel leuwk gehad!
    Coowl dat je int stadion van Manchester ben geweest! Mark zal wel jaloers zijn..haha!
    Nou succes nog ffies de laatste weekjes!

    Liefs Jolien

  • 10 April 2007 - 08:52

    Pa:

    Ik mis de uitslagen van de schaakwedstrijden op je website

    Bye

  • 10 April 2007 - 09:17

    Janna:

    Hey Jaco,

    Blij te horen dat het daar goed gaat, hier gaat het ook wat beter. Ik hoop echt dat die 2 en een half snel voorbij gaan... Ik wil je zo graag weer spreken...

    Dikke Kus,
    Janna

  • 10 April 2007 - 09:45

    Sanne:

    Hey jaco,

    ik moet nu eigenlijk met school bezig, ik moet je nog even een mail sturen hoe het hier allemaal is. maar daar heb ik nu even geen tijd voor.

    Wat leuk dat je ouders zijn langs geweest. Jullie hebben je wel vermaakt zo te zien.

    Ik vind het elke keer weer leuk om dit weer te lezen. Om gewoon te weten wat je allemaal hebt beleefd.

    De foto's zijn ook leuk.

    Maar nu moet ik echt met school bezig!

    ciao! (K)

  • 10 April 2007 - 11:21

    Ma:

    Hee Jaco,

    Nou, bedankt dat je ons "bezig gehouden" hebt, zolang! :p
    Het was heel gezellig. :)Geniet er nog even van daar, want voor je het weet is je "buitenlandse ervaring" voorbij.

    A big hug van ons allemaal hier en tot mails! :)

  • 10 April 2007 - 17:11

    Opa,oma:

    Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben met elkaar .Nou wij hebben het ook heel fijn gehad met je zusjes.En raad eens: wewaren ruim voor de dominee al in de kerk met Pasen dus Bertine zei al :zie je nu oma aan wie het ligt als wij op het nippertje binnenkomen!! gelukkig nog maar ruim 2weken, we zullen blij zijn als je weer hier benthoor. Voor nu heel veel liefs en a big big hug from us Bye bye

  • 13 April 2007 - 14:07

    Willemiek:

    he jaak!

    heb je je haar nou leuk zitten? wuw! goedzo jongen(K)

  • 14 April 2007 - 19:26

    Annemiek:

    Hay Jaco
    iiCk was op jou kamer tOen fOtoós aan het maken met Liekee :D & mijn spullen liggen daar Omdat me spiegels NOG STEEDS op mOeten worden opgehangen , PAPA !
    leuCke fOtó man van Liekee !
    nOu Veel Plezier nog daar & snel weer thuis kOmen :D
    xhOufnjeé Annemiek

  • 14 April 2007 - 19:28

    Lieke:

    Eeujj JacO :)
    is het leuk in Engeland?
    eChtt een leuke fOto van my daarO :P
    hOop dat je nog een leuke tijd hebt in engeland


    tOedeelss (h) Liekee :)

  • 14 April 2007 - 19:29

    Miranda:

    heey jaco:P
    hoe gaat het daar:0
    die foto van lieke is leuk:)
    ik heb me rotgelachen met kelsey
    en jaguar(die zwarte poes) is ook nog geweest
    nou ja
    doei
    groetjes
    miranda:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sale

Jaco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 45565

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

The yearly pilgrimage

10 Augustus 2014 - 18 Augustus 2014

Glasgow revisited

04 Augustus 2013 - 20 Augustus 2013

Living my dream

22 April 2012 - 27 April 2012

A tribute to Scotland

10 Augustus 2010 - 24 Augustus 2010

Aloha, the caribbean!

07 Juni 2010 - 10 Juni 2010

The mysteries of Istanbul

07 Maart 2009 - 13 Maart 2009

Chaos in Canterbury

17 Februari 2009 - 21 Februari 2009

Friendly Visit in Finland

05 Februari 2007 - 05 Mei 2007

Manchester Mayhem

Landen bezocht: