So long! Farewell! Aufwiedersehen! Adieu! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Jaco Koster - WaarBenJij.nu So long! Farewell! Aufwiedersehen! Adieu! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

So long! Farewell! Aufwiedersehen! Adieu!

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

05 Februari 2007 | Nederland, Ermelo

Jaco Koster
--------------------------------------------

Flight details
--------------------------------------------
Date: Fri 9 Feb 2007
Flight: LS946
Depart: Amsterdam 09:35
Arrive: Manchester Terminal 1 09:50

Beste allemaal!

Eindelijk is het zo ver, na maanden voorbereiding ga ik eindelijk op stage in Engeland. Ik ga naar Manchester voor 12 weken. Ik hoop rond 4, 5 mei terug te komen(met geluk eerder, of met een leuk aanbod van het bedrijf later) maar dat zien we tegen die tijd wel.

Ik ga stagelopen bij HYVA, een bedrijf dat zo te zien hydraulica ontwikkeld voor vrachtwagens. Ik weet nog niet precies wat mijn werkzaamheden daar zijn. Ik doe een opleiding voor Marketing en Communicatie, maar bij een buitenland stage wordt het niet zo nauw genomen met de werkzaamheden, heb ik tenminste gehoord.

Ik ga samen met Joep Mester van Int. Handel daar werken en wonen. Ik ken de jongen heel niet, maar hij lijkt me aardig, dus dat komt wel goed. We komen in een flat te zitten dicht bij het fabrieksterein. Ik heb geen idee wat ik precies moet verwachten, dus we wachten gewoon even af.

Dus bij deze, als je je afvraagt waarom je me straks niet meer ziet, niet meer bel, sms, msn, dan weet je het nu. Dat, of ik probeer je te ontwijken.

Ik laat elke maandag wat van me horen op deze site:

http://ocaj.waarbenjij.nu/

Als je me wilt mailen over iets kan dat dat op:

Ocaj88@hotmail.com

Well, I think that covers it all.

Mensen, ik laat wat van me horen, laat ook wat van jullie horen! Tot weerziens over een paar maanden!

Cheers!

Jaco “Ocaj” Koster

  • 09 Februari 2007 - 09:51

    Miranda:

    hoi jaco
    kom snel terug he
    leuke briefen en tekeningen hebben wij gemaakt he:)
    zonder jouw is het ook veel en veel saaier
    doei xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Miranda:)

  • 09 Februari 2007 - 10:00

    Pa En Ma:

    We hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad en dat jullie een mooie accomodatie hebben. Een goed weekend toegewenst en be carefull out there

    We love you !!!!

  • 09 Februari 2007 - 10:28

    Miranda:

    hoi ocaj
    ik miste je al toen je nog niet eens weg was dom he:)
    maar ik hoop dat het snel voor bij gaat want met jou kan ik tenmisnte thuis spelen(annemiek en bertine willen dat nooit)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmiranda
    :):):):):):):):):):):):):):):):)

  • 09 Februari 2007 - 10:28

    Annemiek:

    Heeii Jaco
    iiCk hOop dat je het leuCk gaat vinden in Engeland :D Veel Plezier daar ! xx A''miieCk (K)

  • 09 Februari 2007 - 11:47

    Janna:

    Hey Jaco,

    Alles ok daar?
    I hope so..

    It's weird that you aren't online anymore.. after like 6 years, I have to miss you for 12 weeks...

    Wel, ik hoop snel van je te horen..

    Xx,
    Janna

  • 09 Februari 2007 - 20:08

    Miranda:

    hoi jaco:)
    ik hoopdat je het daar leuk vind:)
    jmmr dat je nog geen internet hebt
    nouja sie je pas over drie maanden
    een dikke zoen en knuffel en nog veel:) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Miranda:)

  • 10 Februari 2007 - 15:36

    Opa Oma:

    hi therein het verre England.We zijn erg benieuwd hoe de vlucht is geweest en hoe je eerste indrukken zijn.Hopefully je kan ergens aan internet komen. Take care of your self and we denken aanje because we love you so much!!!!!! liefs opa enoma.

  • 11 Februari 2007 - 08:23

    De Spijkertjes:

    hoi Jaco, hopelijk heb je een goede vlucht gehad. Benieuwd naar je verhalen over je stage en hoe het is om echt voor jezelf te zorgen. Veel plezier morgen op je eerste werkdag. Groetjes van ons allemaal.

  • 11 Februari 2007 - 12:58

    Pa En Ma:

    Hai Jaco,
    alles goed daar. Je hebt nog geen Internet dus je zult dit wel niet lezen voor morgen maar in ieder geval heel veel succes morgen op je eerste werkdag.! En dat geldt natuurlijk ook voor Joep

    We love you !

  • 12 Februari 2007 - 17:28

    Bertiine:D:

    Heey Broertjje:D:D
    Zo te horen is het wel leuk daaro;):P En hoe was je 1ste werkdag?
    Hier gaat alles goed hoor, heb ook weer stage gelopen vandaag:P was weer leuk:)
    Nou ik hoor ut wel weer

    Veel plezier daar nog verder!!:D:D


    Kuss Je Zus(K):)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Jaco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 45563

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

The yearly pilgrimage

10 Augustus 2014 - 18 Augustus 2014

Glasgow revisited

04 Augustus 2013 - 20 Augustus 2013

Living my dream

22 April 2012 - 27 April 2012

A tribute to Scotland

10 Augustus 2010 - 24 Augustus 2010

Aloha, the caribbean!

07 Juni 2010 - 10 Juni 2010

The mysteries of Istanbul

07 Maart 2009 - 13 Maart 2009

Chaos in Canterbury

17 Februari 2009 - 21 Februari 2009

Friendly Visit in Finland

05 Februari 2007 - 05 Mei 2007

Manchester Mayhem

Landen bezocht: