“accommodation” - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu “accommodation” - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

“accommodation”

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

12 Februari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Sale

Ons appartement

Slaapkamer
We hebben 2 slaapkamers: Elk ongeveer 4 bij 6 meter. Tweepersoons bed, Een ruime kast langs de muur, nachtkastje, Raam met uitzicht op de buurt(niks speciaals).

Gang
3 bij 2, komt uit op de slaapkamers, gangkast, badkamer, woonkamer en keuken. Een raam in het plafon geeft schaars daglicht.

Gangkast
Boiler, en opbergkast met bezem, stofzuiger, dwijl en strijkplank.

Badkamer
Mooie badkamer, aardig schoon, met douche/bad, wc, gootsteen en spiegel. Douche werkt met maar 1 knop die de temperatuur en ook het water regelt.

Woonkamer
4 bij 5 meter, met een ronde(deels inklapbare) houten tafel met 4 bijpassende stoelen, plank voor spulletjes, bankstel met twee stoelen en een kleine tafel. De kamer heeft twee ramen met uitzicht op de straat.

Keuken
2 bij 5 meter, Kleine koelkast met vriezer, oven, gasfornuis, overvloed aan kasten, gootsteen en wasmachine. Ook hebben we een afzuiger en dakraam om van de rook af te komen. Koken moet met de deur dicht, omdat het gasfornuis anders ruzie krijgt met de rookmelder in de gang.

Overige
Elke kamer heeft rond de 4 engelse stopcontacten, 1 kabelverbinding voor mogelijke TV(de verbinding moet wel besteld worden) en de woonkamer en gang hebben een telefoonverbinding(die dood is, moet ook besteld worden.) Het appartement bevindt zich helemaal bovenaan op de 3e verdieping, op 11 Irlam Road, flat 8. We zitten ongeveer 400, 500 meter van het centrum vandaan, dichtbij genoeg om te lopen, ver genoeg om geen last te hebben van het verkeer s’nachts. De buurt is erg te vergelijken met Apeldoorn. Veel spullen ontbreken echter zoals prullenbakken, servies, vaatdoeken, etc. Die moeten allemaal gekocht worden.

Onze mening. In principe een prachtige accommodatie! Erg schoon, sfeervol ingericht, erg huiselijk, we kunnen er prima in wonen voor drie maanden. We ondervonden wel dat we veel spullen extra bij moeten kopen zoals servies, prullenbak, etc. Maakt echter weinig uit. Er waren wel WAT mankementen, zoals dat het rookalarm afging tijdens het koken, het ontbreken van glazen(die er wel waren, maar die we later heel vies bovenop een kast vonden), een gat in de muur in de woonkamer. Kleine dingetjes, maar niks hinderlijks.
Het grote nadeel is het gebrek aan een gebruiksklare internetverbinding en (vooral voor Joep) een TV.

• 12 Februari 2007 - 16:28

Opa Oma:

fyn om te lezen dat je al een beetje gesetteld bent. het huis ziet er leuk uit vinden wij.zijn erg benieuwd wat je voor werk moet doen ,maar dat horen we nog wel tzt. we missen je wel hoor,! veel liefs van ons and be careful he .

• 12 Februari 2007 - 18:51

Erik Jan:

Hey Jaco, fijn dat het allemaal nog best goed is gegaan met het onderdak (achteraf gezien dan ;)). Het huis ziet er leuk uit. Ben zelfs wel een beetje jaloers :P. Ik ga proberen je site zoveel mogelijk te volgen. Veel succes daar nog!

• 12 Februari 2007 - 21:03

Niels:

hey jaco

fijn dat het onderdak goed is. het ziet er goed uit.
    ik hoor nog wel van je.
    succes met the job

adios

• 14 Februari 2007 - 20:38

CHRISTIAAN!!!!!!!!!:

HEeeeeeeeej!!

is alles lekker daar op dat eiland daar ginds. ik hoop het maar zo te horen heb je al whiskey ingeslagen goeie zaak! Dan wordt het vast een plezante tijd. Hmmmm een plek net zoals apeldoorn dus herrineer me nooit naar sale te gaan. Maargoed even dat terzijde ik hoop dat je een schandalige tijd hebt en ik hoor het wel. NOg een fijn avontuur!! Chris!