31-03 "Seventh Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu 31-03 "Seventh Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

31-03 "Seventh Week"

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

31 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Sale

Hey mensen!

De zevende week. Just the usual I gues. Wat relletjes bij het uitgaan, metro's die te vol zitten, glazen met 40 % alcohol achterover slaan.

Honestly, you'll get used to it.

Maar het is reden temeer om het stille ermelo te missen

Anyway, hoe is het daar allemaal? Hier gaat het prima. Simon is nog steeds heel tevreden over me, en het werk blijft leuk.

Het weer wordt steeds beter, maar het blijft gewoon regenachtig.

In ander nieuws;
de leukste meiden in Engeland kom je in de metro tegen.
Ik heb al mijn kleingeld verloren in een potje pokeren.
Pa, ik wil meer beltegoed hebben zodat ik het kan opmaken aan het bellen met meiden zoals Janna! Verkoop je bankstel anders even!

Verder waren er nog twee hoogtepunten in deze week;

De eerste was toen ik gisteren een flink paket krijg op het werk met ' love you, Oma' erop. Zat vol met eten! De mensen op het werk vroegen of er een oorlog uitbrak ofzo. Oma; heel erg bedankt!!!

En de tweede was dat CnC Tiberium Wars uitkwam! Heerlijk spel! Can't wait to beat you guys with it in multiplayer!

So, all is well I gues. Ik moet deze week maar 4 daagjes werken, vrijdag komen mn ouders hierheen, ga ik ze even langs de pubs meenemen. De week daarop ook maar 4 daagjes. En dan nog twee weken! Het loopt allemaal een beetje op zijn eind. We moeten nu ook meer doen voor schoolopdrachten en minder gewoon werk.

Komt allemaal goed, I can't wait.

Cheers mates!

Jaco

Edit: Foto's geplaatst. Raad eens hoeveel alcohol er in mijn glas limonade zat...

  • 31 Maart 2007 - 09:54

    Nelien (klasgenoot):

    Heerlijk Jaac, nog maar een paar weekjes, ik nog 8 kan niet wachten tot ik thuis ben!
    ik heb t wel naar me zin hoor zo is het niet maar mis NL wel!!
    Leuk dat je het naar je zin hebt op je werk en dat het werk niet verveeld!! (hier wel nl.)
    Rustig aan met pokeren he!!!!
    Als ik terug ben kunnen we wel een x een potje doen!!!
    x Nelien

  • 31 Maart 2007 - 17:41

    Erik Jan:

    Hey Jaco! Zie dat je al een 'bijnaam' hebt...Jaac, klinkt grappig :P. Overvolle metro's (en bussen)ken ik ook, gelukkig hoef ik alleen niet zo veel in de spits naar school, komt binnenkort helaas wel verandering in:(.

    En als je terug bent in NL kun je (hopelijk) ook rekenen in een waardige tegenstander in CnC Tiberium Wars......hij is besteld ;). Ligt er alleen even aan hoeveel vrije tijd ik heb :p.

    Hier gaat het prima trouwens, zo te horen bij jou ook, leuk! En laat het me natuurlijk even weten wanneer je terugkomt, zal ik ook aanwezig zijn op Schiphol! Ik hoor het wel.

    Groetjes Erik Jan

  • 31 Maart 2007 - 19:21

    Niels:

    hey jaco

    ken ook het probleem vna overvolle treinen. is niet echt geweldig maar goed je went eraan.
    miss moet je toch wat minder aan poker doen daar in engeland ik wil ook nog wel wat te winnen hebben
    maar fijn dat ht daar ook leuk is.

    groeten van niels

  • 02 April 2007 - 09:30

    Opa Oma:

    leuk dat je het pakje goed kon gebruiken. ik zie dat je nog geen honger lijdt op de foto`s.jammer dat ik net niet thuis was toen je belde.we hopen dat je een heel leuk week-end hebt met je ouders. `k ben benieuwd naar hun verhalen.heb je al een oplossing voor het overbrengenvan je zwaarden?vraag anders iets waarje ze gekocht hebt.overigens speel niet om geld daar word je alleen maar hebberig van en dat hoort niet bij jou. ga nu echt aftellen tot we je weer zien .heel veel liefs van us two. buy see you soon !!!!1

  • 02 April 2007 - 09:34

    Opa Oma :

    zie net dat ik bye verkeerd gespeld heb, I`m sorry. seniors moment.!!!!

  • 04 April 2007 - 18:30

    Annemiek:

    Halloó Jaco :D
    sO te horen gaat tt daar wel gOedt
    Hier gaat tt Ook nog allemaal gOedt
    K spreek je nOg wel :)

    xx hOufnjee Annemiek

  • 04 April 2007 - 23:04

    Janna:

    Hey, sorry, ik reageer wat laat, het gaat niet zo goed hier.. Ik hoop alleen voor je dat het daar leuk blijft... Spreek je snel..
    Knuffel, Janna

  • 05 April 2007 - 07:12

    Willemiek:

    ha jaco!

    ik moest echt lachen om je berichtje. en het eten wat je toegestuurd heb gekregen van je oma hahah, wat veel! maar wel erg lief zeg.

    Jongentje toch! niet zo veel drinken!!! haha zo ken ik je niet hoor..

    en nog steeds, wie is janna!


    KUSSSSSS we missen jou hoor!
    wanneer kom je eigelijk weer hiernaartoe?

    Willemiek!

  • 05 April 2007 - 17:47

    Oom Bert Uit H'wijk:

    Geen reactie, maar zomaar. Having fun? Ik hoop het wel. Hans, dat bankstel moet er maar aan geloven, geloof ik. Veel plezier daar, niet teveel 'ale' en zo en see you around

    PS: en pas op voor 'Lancashire hotpot'

  • 05 April 2007 - 22:57

    Pa En Ma:

    Nou Jaco,
    het is hier nu 1 uur in de nacht. Om 6.15 komt oom Wim ons halen om ons naar Schiphol te brengen. Nou zoon, we hopen je morgen face to face te zien.

    Bye, see you in Machester

  • 06 April 2007 - 20:14

    Hoi Jaco:

    Fijn om te horen dat alles goed gaat daar.
    We missen je in de groep wel en hopen dat je weer snel erbij kan zijn.

    gr. Jan (solid future)

  • 08 April 2007 - 13:17

    Bertiine:

    Heey Broertje!

    alles gaat dus nog steeds goed daar! Mooii:D Maar wij missen je hier wel dus kom maar snel weer thuis!:)


    Kus Je Zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sale

Jaco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 45568

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

The yearly pilgrimage

10 Augustus 2014 - 18 Augustus 2014

Glasgow revisited

04 Augustus 2013 - 20 Augustus 2013

Living my dream

22 April 2012 - 27 April 2012

A tribute to Scotland

10 Augustus 2010 - 24 Augustus 2010

Aloha, the caribbean!

07 Juni 2010 - 10 Juni 2010

The mysteries of Istanbul

07 Maart 2009 - 13 Maart 2009

Chaos in Canterbury

17 Februari 2009 - 21 Februari 2009

Friendly Visit in Finland

05 Februari 2007 - 05 Mei 2007

Manchester Mayhem

Landen bezocht: