03-03 "third week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu 03-03 "third week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

03-03 "third week"

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

03 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Sale

And yet another week passed by...

En wat voor een week!

De eerste drie dagen waren aardig "normaal". Ik werk nu bij de sales afdeling, en Joep bij de engineering. Ik kan nu elke werkdag mijn mail checken, dus dat scheelt. Heb mn eigen laptop mee, dus ik voel me er helemaal thuis.

Op het moment doe ik veel research werk. Ik weet niet hoeveel van dat werk bedrijfsgeheim is, maar laten we het erop houden dat het veel onderzoeken en rondmailen is.

Ik ben de eerste dagen wel aardig doorgekomen.

Woensdag middag begonnen de problemen echter. We kwamen terug van werk, en toen we thuis kwamen, deed de TV het niet. Sterker nog, alle stopcontacten deden het niet. Licht e.d. wel. De stop stond op uit, en telkens als wij hem op on zette, vloog hij direct weer uit. Wij praten met de landlord(Chris). Iets zorgde ervoor dat de stoppen er steeds uitvlogen, maar hij wist niet wat. Hij zou het morgen laten nakijken.

Even later ontdekte we dat we ook geen warm water meer hadden! Weer naar Chris gegaan, en hij wist niet wat het was. Ik vroeg of het miss met de electriciteit te maken kon hebben, maar de boiler werkt op gas, dus ja...

Was een koude nacht.

Volgende werkdag kwam Pam langs. Er waren hier en daar wat problemen. Betaling van ons appartement was nog niet rond, en nog iets met onze werkhouding.

Geloof het of niet, mijn werkhouding was 'te goed'.

Ik deed teveel mijn best, en moest proberen wat te relaxen en niet zo perfect te zijn. Ik ben van vorige stages en werkervaringen gewend dat als je dat doet, je er gelijk uit ligt, maar goed. Werkhouding aangepast, gewoon rustig aan je best doen.

De volgende dag was ook alles opgelost. Ik kon mijn weg goed vinden op het werk, problemen met de boiler en electriciteit ook(de stop vloog er steeds uit omdat een pomp in de boiler kapot was), en de betaling moet nu ook rond zijn(Pa, bedankt! Ik hou van je!).

Joep is gisteren met 4 flessen vodka naar Huddesfield vertrokken, naar vrienden, dus ik heb nu lekker de tijd om me eens lekker te ontspannen.

Wat ik nu dan ook doe.

Ik hou het hier nog wel 9 weken vol. Ik ben benieuwd wat de volgende week voor me in petto heeft.

Overigens, ik heb geen foto's mee, maar we hebben rijst met kip, groente met hamburgers, tostis en pizza gegeten. Ik hou het opzich wel gezond. Joep heeft echter de kast volgestopt met koekjes en choco repen.
Hij wordt op een of andere manier nooit dik.

Ik ga maar voor de banaan, zeg ik dan:P

Well, thats it for this week.

Cheers! Love ya all! Cya next week!

Jaco

  • 03 Maart 2007 - 14:03

    Janna:

    Leuk joh! en je werkhouding te goed :S Muwhahhahaa..:P

    Maar ik mis je wel..
    Liefs, Janna

  • 03 Maart 2007 - 17:46

    Annemiek:

    Hayy Jaco :D
    Jeetje je werkt 'Te gOed '
    Slaat Ook nergens Op . :S
    Majaá wat irritand dat met Dat kOude water & met Die stroom . Maar iiCk hOop dat verder Alles gOedt gaat daar :) Hier gaat alles nOg wel gOedt . Miranda & Bertine hebben net een wedstrijd gehad . De hele dag in die Zaal gezeten ..
    nOu iiCk mOet eten Daág xx hOuvnjeé Annemiek (L)

  • 03 Maart 2007 - 19:07

    Fenna:

    Hee Jaco, was 't errugg koud??.. Kwam zeker omdat we de huur van 't appartement nog niet betaald hadden (hahahaha.....geintje) Maar valt mee zo te horen, ze hadden het weer gauw gefixt? Wat je werkhouding betreft: te goed??? Wat doe je daar dan nog die andere 9 weken vraag ik me nu af.
    Maar 't zal wel ergens goed voor wezen. En je mag nog niet naar huis hoor, want wij moeten nog een keer langskomen remember?! Dus succes verder daar volgende week met alles. En ongezond eten is ook wel eens gezond hoor! Groetjes van ma

  • 04 Maart 2007 - 13:22

    Joost:

    hey jaco
    ziet er strak uit allemaal jongen, we misse je wel hoor bij no more lies, heb constand ruzie met de laptop. ( start in een x opnieuw op tijdens optrede enzo)

    maar doet me goed om te horen dat het goed met je gaat en dat je je draai daar goed gevonden hebt.

    jaco vriend nog heel veel succes daar en we spreken elkaar ;)



  • 05 Maart 2007 - 11:04

    Je Liefste Nichtje:P:

    Heeee jacoo!
    Volges mij heb je het aardig naar je zin! Leuk man!:) koud water is alleen niet zo fijn! haha:P verdr gaat hier alles goed! daar ook??

    k ga nu lekker bij opa en oma eten! haha;)

    Doeidoeii Liefs Quinta

  • 05 Maart 2007 - 14:01

    Opa Oma:

    Blij weer wat van je gelezen te hebben.Ik vind je een kanjer hoor dat je het zo goed redt daar Hopefully heb jij geen 4flessen nodig om het week-end door te komen!!Becareful with that stuffWe vragen ons hier af wie Janna is Kunje ons dat eens uitleggen/?Ik moet zeggen dat de weken wel lang duren,enfin als deze week om is zit er een kwart op!vande tijd. Heb je al eens contact gekregen met wat jongelui?Ikhoop dat wel voor je.Leuk he dat je pa en ma hopen te komen dat breekt detijd een beetje. Voor nu weer even genoeg, pas goed op je zelf en je weet het he we pray for you,Liefs opa,oma.

  • 05 Maart 2007 - 18:34

    Petra Solid Future:

    hoi jaco
    leuk om te lezen hoe het met je gaat. mooi optrekje.een hele ervaring zo .
    je werkhouding te goed.....
    beter zo dan andersom.

    suc6 verder hoor .
    groejes petra

  • 06 Maart 2007 - 11:37

    Willemiek:

    hee jaac! ik lees zo weer eens even je berichten. je moet ook foto's maken van de omgeving joh! ga eens een dag de omgeving bekijken! ik wil foto's zien! haha...
    of anders al je terug bent. van de straatjes daar, de winkelstraatjes, aparte dingen die hier in NL niet zo te vinden zijn, het huis van de buitenkant, foto's van jaco zelf! haha
    Doe je best!
    xxx Willemiek, tot snel!

  • 06 Maart 2007 - 11:38

    Willemiek:

    en wie is janna! haha

  • 06 Maart 2007 - 21:50

    Erik Jan:

    Hey Jaco!
    Zo te lezen gaat het allemaal best goed daar, fijn! Mis af en toe wel iemand om mee te lannen of om wat mee te ouwehoeren ;). Maar dat komt als je weer terug bent vast weer goed!

    Met mij gaat het ook prima en vermaak me nog steeds goed in Hoofddorp op m'n kamer. Je komt nog maar een keer langs als je weer terug bent, kunnen we nog wat pokeren met m'n huisgenoten. En zal ik dit keer er niet als eerste uit liggen :P

    Veel succes daar nog!


  • 07 Maart 2007 - 08:21

    Marjan:

    hoi effe reageren. Goed om te lezen hoe je jezelf redt. En dat jij te hard werkt zeg!!!Moet ik mijn beeld over je weer bijstellen. Zo zie je maar. Ik vind het knap dat je je redt en je werk zo goed doet. Hier missen ze je natuurlijk wel vooral als het iets is met computers dan roept iedereen vraag Jaco!! maar je bent er niet. Nou veel werk plezier weer deze week. Groetjes van de spijkertjes

  • 07 Maart 2007 - 10:39

    Bertine:

    Heeejj jacoo!:D
    Goedo m teh oren dat je ut daar nog leuk hebt beetjje jammer van dat koude water en dat de elektriciteit uitviel:S:S
    Maar je moet idd eens wat foto's maken van de omgeving daar ofso kunnne we ook us ff sien hoe het daar der nou uitziet:P Ik ben trouwens 2e geworden met de wedstrijd!!:D:D
    Deze zaterdag weer een wedstrijd dus duim maar voor me;):P Nou verder gaat alles goed stage,school,werken beetje hetzelfde elke week weer he:P Nou ik wacht wel weer op je volgende verhaal:)

    Love Yaa!(K)(L)

    Kuskus van mij

  • 09 Maart 2007 - 16:28

    Nelien :

    Hoi jaac
    Klinkt leuk heel veel plezier!!!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sale

Jaco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 45564

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

The yearly pilgrimage

10 Augustus 2014 - 18 Augustus 2014

Glasgow revisited

04 Augustus 2013 - 20 Augustus 2013

Living my dream

22 April 2012 - 27 April 2012

A tribute to Scotland

10 Augustus 2010 - 24 Augustus 2010

Aloha, the caribbean!

07 Juni 2010 - 10 Juni 2010

The mysteries of Istanbul

07 Maart 2009 - 13 Maart 2009

Chaos in Canterbury

17 Februari 2009 - 21 Februari 2009

Friendly Visit in Finland

05 Februari 2007 - 05 Mei 2007

Manchester Mayhem

Landen bezocht: