10-03 "Fourth Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu 10-03 "Fourth Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

10-03 "Fourth Week"

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

10 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Sale

Vier weken voorbij.

Tijd gaat soms verbazend snel.

De afgelopen week was erg leuk. Ik heb lekker door kunnen werken aan de projecten op het werk, en ik heb mn collega's wat beter leren kennen. Het wordt gewoon steeds leuker. Simon, de sales manager, is ook erg tevreden over me("No complains"). En hij is erg enthousiast over een excell form die ik aan het maken ben.

Verder is de week gewoon het zelfde. Je staat op. Maakt je klaar voor je werk, propt je in een overvolle metro, stapt op de trein, en dan na nog 5 minuten lopen ben je na een uur reizen bij het werk. Klinkt heel vermoeiend, maar valt heel erg mee.

Je gaat dezelfde weg terug, maar soms gaan Joep en ik nog even snel de stad in. De meeste winkels gaan al om 5 uur dicht, dus heel veel valt er niet te zien. Daarom ben ik ook van plan vanmiddag de stad in te gaan.Ik heb een heleboel leuke winkels gezien. Ben ook van plan een camera te kopen, want dat is onderhand wel nodig.

Gisteren is Mevr. Campenhout, engels lerares, nog langs geweest bij Hyva. Even een gesprek gehad, maar dat ging allemaal goed.

Wat gisteren ECHT leuk was was het afscheidsfeest van Andrew. Zijn met de hele Sales afdeling naar Moon under Water geweest, een wat chique bar. We zijn daar uren gebleven, en hebben ongelooflijk veel plezier gehad. Nu zou je denken dat je je collega's van een andere kant ziet.

Klopt ook, behalve voor Simon. Hij was gewoon zichzelf zoals op het werk, en geloof me, dat is al gek genoeg!

Kortom, ontzettend veel lol.

Well. Thats about it. Zo even inkopen doen om het weekend door te komen, dan naar piccadily om even te shoppen. Ik mag die camera wel kopen, toch pa? 100 pond maakt niet zoveel uit, niet? Dankje pa, hou van je!

Well, cheers mates! Laat wat van je horen!

Jaco

  • 10 Maart 2007 - 11:46

    Opa,oma:

    heb net je brief gelezen.nou zo te lezen heb je het prima naar je zin ,hopefully niet te anders wil je niet meer naar ons good old ermelo! maar we vinden het erg fijn dat voor jou de weken hard gaan. Good for you . ik heb je net gemaild dus ik stop voor nu ,love you bye bye opa oma.

  • 10 Maart 2007 - 16:09

    Janna:

    Hey Jaco,

    Leuk te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt. Het begint bijna normaal te worden dat je niet online bent.

    Toch mis ik onze gesprekken, ik hoop jij ook...;)

    Liefs en een knuffel,
    Janna

  • 11 Maart 2007 - 12:17

    Annemiek:

    hOii Jaco :D
    zO te horen is het daar wel leuCk . We missen je wel allemaal hOor
    iiCk hOop dat je het daar nOg heel leuCk hebt . :)
    xx hOufnjeé Annemiek

  • 11 Maart 2007 - 12:47

    Pa:

    Koop die camera maar hoor Jaco. Heb inmiddels een "Te koop" bord in mijn tuin gezet om je stage te kunnen financieren.

    Groeten van:
    Een steeds armer wordende vader (ga vanmiddag weer met mijn tasje langs de vuilnisbakken alhier).

  • 12 Maart 2007 - 07:07

    Miranda:

    hoi jaco
    ga je met die camera dan een foto van de volle metro maken.
    die wou ik nog zien
    nou ik moet naar school
    een dikke zoen en knuffel van miranda
    :):P

  • 12 Maart 2007 - 09:46

    J Van Campenhout:

    Hi Jaco, it was so good to meet both you and Joep in the company, I really enjoyed talking to you. Happy to hear things have worked out after a rough start some weeks ago. Say hello from me to Simon and Els
    see you!

  • 12 Maart 2007 - 10:32

    M Van Riessen:

    Well, who might that be? It´s your married German teacher who has meanwhile changed her name.
    Jaco, good te hear that everything is going well. Don´t forget to collect information for your German test. Please tell Joep not to forget it either.
    Best wishes, MRI

  • 12 Maart 2007 - 17:25

    Sanne:

    hey jaco!

    Ik ben echt heel blij voor je dat het daar allemaal heel leuk is in Engeland.
    Ik mis je wel op msn hoor!
    je houd het daar nog wel even uit, klinkt super allemaal :)

    ciao! (K) Sanne

  • 13 Maart 2007 - 07:12

    Ma:

    Hee Jaco,
    Fijn dat alles goed gaat. :p Heb je al foto's gemaakt? We hebben extra fotoruimte voor je geregeld. Dus we zijn benieuwd naar je nieuwste foto's.:p Veel plezier verder nog en geniet ervan!
    En een dikke knuffel van mij:P

  • 13 Maart 2007 - 13:36

    Je Liefste Nichtje!!:

    eeej,

    Zo te horen heb je het daar wel leuk.... mooi dat het nog niet gaat vervelen. die mevrouw van Campenhout is de moeder van een meisje uit mijn klas.. Hhaha.. wat is de wereld toch klein eigenlijk he!! nou tot over 2 maanden

    liefs rianne

  • 16 Maart 2007 - 08:26

    Karin Van Diest:

    Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt daar. Zondag is er weer Solid Future, we zullen je missen! Een hele goede tijd nog toegewenst!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sale

Jaco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 45578

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

The yearly pilgrimage

10 Augustus 2014 - 18 Augustus 2014

Glasgow revisited

04 Augustus 2013 - 20 Augustus 2013

Living my dream

22 April 2012 - 27 April 2012

A tribute to Scotland

10 Augustus 2010 - 24 Augustus 2010

Aloha, the caribbean!

07 Juni 2010 - 10 Juni 2010

The mysteries of Istanbul

07 Maart 2009 - 13 Maart 2009

Chaos in Canterbury

17 Februari 2009 - 21 Februari 2009

Friendly Visit in Finland

05 Februari 2007 - 05 Mei 2007

Manchester Mayhem

Landen bezocht: