16-03 "Fifth Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu 16-03 "Fifth Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

16-03 "Fifth Week"

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

16 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Sale

Week 5

Some week…

Thuis was alles okay. Joep is dinsdag avond teruggekomen. Op het werk was het een gekkenhuis. Er moet een nieuwe server geinstaleerd worden, en dat gaat erg houterig. Passwords die niet kloppen, mensen die geen verbinding hebben. Erik, we kunnen jou hier wel gebruiken.

Al zouden we het toch niet kunnen oplossen. T’is een Dell server. Zegt al genoeg…

Ik ben blij dat het bijna weekend is.

Vandaag was een aardig slome dag. Weinig werk, Simon vrij, regen… dat de server uitmoest voor een reboot hielp ook niet echt.

Just another week I gues…

Maar, laten we het interessant maken, ik vertel wel even wat over de foto’s.

1) De eerste foto is onze accommodatie van buitenaf. Is het geen plaatje? Ons gedeelte is dat miniraampje daar rechtsboven.
2) Het metrostation in Sale
3, 4 & 5) Station Deansgate
6 & 7) Hilton. Een hele chique wolkenkrabber. Ik denk dat het een soort zakenhotel is.
8, 9 & 10) Een straat in Manchester
11, 12 & 13) Een disney store. Zijn die kleine jurkjes niet adorable? Janna, I’m sure you’ll find something that suits you;)
14 & 15) Church near St. Peters Square
16) een hele mooie flatscreen tv instalatie in een winkel centrum.
17 & 18 ) Piccadilly Gardens; hartje Manchester
19, 20 & 21) Een wat rustigere buurt in Manchester.
22) Exhebition hall near Gmex. You can see the Hilton tower from here. It stands opposite of the Metrolink station.
23 & 24) Metrolink station
25) Hyva UK, waar ik werk. Zie je die ramen daar boven? Een grote ruimte voor de administratie. Daar zit ik nu. Joep zit wat verderop in een cabine.
26) Sunset at Gmex. Aan de ene kant een mooie foto, aan de andere kant betekend het dat de Metro gewoon te vol zit en je niet voor etenstijd thuis bent.
27, 28 & 29) Speciaal voor jou Miranda; een volle metro. Ik zou graag een foto van binnen willen nemen, maar hij zat zo vol dat ik er zelfs niet in kon.
30) Town Hall, met bibliotheek en art centre
31) Sains Bury’s, een soort dure Edah met een restaurant. Het is de enige winkel die nog open is als we terug komen van het werk, dus daar doen we onze inkopen meestal.
32) Kings Ransom. Favoriete pub. Als we uitgaan, gaan we daar altijd langs.

Thats it for now. Misschien update ik dit log morgen nog wat. Morgen ben ik ook online, ergens in de ochtend.

Cheers mates!

Jaco

  • 17 Maart 2007 - 07:11

    Janna:

    Waah mooie kiekjes hoor:)!
    En de jurkjes, vind ik echt enig, Jaco, alleen de kleur is verkeerd he?:P Ik hoop dat je je deze week wat meer vermaakt.

    Ik zie naar de volgende week uit...

    Lovem Janna

  • 17 Maart 2007 - 11:04

    Annemiek:

    Heey Jaco :D
    leuCke fOto`s
    vOoral die jurkjes :p
    Maar iiCk hoop dat je het daar nog heel leuCk hebt :) xx hOufnjeé Annemiek (L)

  • 17 Maart 2007 - 12:24

    Ilse,moeder Van Joep:

    Hallo jaco, wat een prachtige foto's laat je ons zien van jullie huis en omgeving, metro, nu kan ik me er een voorstelling van maken hoe jullie je in die metro moeten proppen, van joep zie ik alleen maar foto's van pubs en lachende collega's en verdere feestjes, jij staat er trouwens ook goed op hoor dacht dat je alleen van fris hield haha, Jaco verder vind ik je site erg leuk kijk er elke week naar uit wat er weer is gebeurt met jullie op stage en de andere ontwikkelingen ga zo door en wellicht tot gauw ziens want we hebben ook geboekt voor het paasweekend. groetjes en xxx

  • 17 Maart 2007 - 19:16

    Je Grote Zus:

    Heey Broertjje!!
    Wat een leuke foto's zeg!
    Tis daar egt super mooi vind ik heb nu ook wel sin om weg te gaan;):P
    Nou hier gaat alles ook nog goed elke week is hetzelfde voor me:P Stage, school, dansen, werken en dat is me week alweer. Heb het dus elke dag wel druk zoals je ziet. Maar mis je wel hoor vooral op dagen als ik niks te doen heb ben ik gewend om ff naar jou te komen ofso en leuk filmpje te kijken maar dat kan nu niet. Nou ik gaa maar weer us moet noeg veel maken voor school namelijk pff. Vandaag weer bij Action gewerkt hele dag achter kassa gestaan bijna maar ut ging super goed ben er al helemaal aan gewend:)
    Nou ik wacht wel weer op je volgende verhaal;)


    Dikke Kus van Bertine

    HouZoveelVanJE!(K)(L)

  • 18 Maart 2007 - 17:13

    Erik Jan:

    Hey Jaco, ik dacht laat ik maar weer eens wat van me horen. Volg trouwens elke week je verhalen ;). Maar heb je het nog een beetje naar je zin daar? Of kijk je maandagochtend alweer uit naar het komende weekend :p?

    Fijn om te horen dat ik nu alweer onmisbaar ben :P. Spreek je helaas maar weinig, ben zelf bijna nooit op MSN zoals je wel weet....Ik hoor het wel, groetjes Erik Jan

  • 19 Maart 2007 - 10:22

    Jaco:

    Bedankt voor de reacties!
    Even voor de duidelijkheid, in het weekend kijk ik juist uit naar de WERKWEEK. Ik heb in het weekend bar weinig te doen, omdat mn vrienden niet hier zijn.

    En bertine, jij bent mij een antwoord schuldig! Ja, je weet best waarover!

  • 19 Maart 2007 - 16:38

    Fenna, Je Moeder:

    Hoi Jaco, wat een leuke foto's! Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe jij er nu uitziet. Ben je dikker of magerder geworden? :P hahaha of wat witter door het kantoorleven? of juist een gezonde kleur van het heen en weer lopen naar metro's? :P Nou ja we zien je wel over een paar weken. Zet je de volgende keer ook wat foto's op van jullie zelf? Op het werk of in de pub? Lijkt me ook wel leuk. Nou heel veel succes en plezier verder met alles en tot volgende keer.:P Tot mails en hou van je. :p

  • 19 Maart 2007 - 18:58

    Niels:

    hey jaco

    zo te horen vermaak je je wel daar in het verre engeland.
    leuke foto's ziet er goed uit.

    groeten niels

  • 22 Maart 2007 - 18:54

    Liselotte:

    Heey Jaco,,

    Ik ben gedwongen door jou om een berichtje achter te laten dus dan doe ik dat maar even he :P
    Kan ik ook niet een weekje ofzo naar Engeland toe komen ff weg van hier..:P
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt maar dat zal wel :)
    Nou het berichtje is nu wel lang zat denk ik!
    Ik spreek je nog wel..

    Groetjes Liselotte

  • 29 Maart 2007 - 09:54

    Willemiek:

    Wat geweldig. die foto's ook. The disney store, weet je hoe gaaf! en hilton hotel (L) lovely..

    GROETEN!

    Kus,
    Willemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sale

Jaco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 45566

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

The yearly pilgrimage

10 Augustus 2014 - 18 Augustus 2014

Glasgow revisited

04 Augustus 2013 - 20 Augustus 2013

Living my dream

22 April 2012 - 27 April 2012

A tribute to Scotland

10 Augustus 2010 - 24 Augustus 2010

Aloha, the caribbean!

07 Juni 2010 - 10 Juni 2010

The mysteries of Istanbul

07 Maart 2009 - 13 Maart 2009

Chaos in Canterbury

17 Februari 2009 - 21 Februari 2009

Friendly Visit in Finland

05 Februari 2007 - 05 Mei 2007

Manchester Mayhem

Landen bezocht: