24-03 "Sixt Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu 24-03 "Sixt Week" - Reisverslag uit Sale, Verenigd Koninkrijk van Jaco Koster - WaarBenJij.nu

24-03 "Sixt Week"

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

24 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Sale

De zesde week.

Well, some week. Aan de ene kant is alles normaal, en toch ook weer niet.

Let me explain.

Dinsdag vergat Joep te melden dat Manchester United speelde(I'm not blaming him, but still). Gevolg: overvolle metro. We zijn toen stroomopwaards gereisd naar Piccadilly Gardens, en toen weer terug naar Sale, dat was de enige manier om een plaatsje te krijgen. Duurde een uur langer voordat we thuis waren.

Woensdag was een normale dag.

Donderdag kreeg ik te horen dat mijn laptop niet in het netwerk mocht. Het ICT bedrijf dat het systeem beheerd vond mij een te groot risico. Dus zorgde ze voor een vervangende pc voor printen en internet. Helaas deed die het niet.

Dus ik probeer hem te maken en herstart de pc. Bleek het de server te zijn van een belangrijk deel van het netwerk. Alle verbindingen met de rest van de mensen werden verbroken.

Tja... Sorry?

Was verder geen schade gedaan. Simon plakte subtiel een grote sticker over de aan en uit knop. Nou, eind goed, al goed.

Donderdag avond kwamen we erachter dat de boiler weer kapot was. Geen verwarming, geen afwas, geen was en geen douch. Zou vrijdag gerepareerd worden.

Wat overgins nog steeds niet gebeurt is.

Ja, het vriest nu in onze kamers. Echt, tis koud.

Gisteravond kwam Sven, vriend van Joep langs. Zijn even gaan pokeren. Nou, hebben we wat gedronken. Wat weet ik niet. Op een gegeven moment had ik weer dorst. Dus ik schenk wat limonade in(ze kennen hier geen sapje, jus' d orange, of iets dergelijks, alleen limonade met fruitsmaak), en in plaats van water gebruik ik de fles die naast de tafel stond. Het leek op water, dus ja. Joep zat al te schreeuwen van ' LKKR JACO!'

Bleek dat spul 20 % alcehol te zijn.

Nou, iets om warm van te worden, denk je dan. Sven en ik hebben Joep van zijn kleingeld berooft.

Daarna zijn we naar Kings Ransom gegaan. Sven en Joep alleen maar in een T-shirt. Het was 5 graden buiten, maar goed. Eenmaal aangekomen heb ik even wat gedronken, wat gepraat. Sven melde even later dat ze naar the Waterside gingen. Ik wilde nog zeggen dat ze daar nevernooitniet binnen kwamen omdat ze geen id bij zich hadden, maar ze waren al weg. Toen ik even later bij de Waterside aankwam vroeg ik of ze twee hollanders hadden gezien, en ja hoor. Ze waren inderdaad naar huis gestuurd om hun ID op te halen. Ik ben toen naar huis gegaan, maar ze waren in geen velden of wegen te bekennen. Waarschijnlijk naar een andere pub gegaan. Ow well.

Om half drie in de ochtend werd er keihard op de deur gebonsd. Ja hoor, de heren waren weer thuis. Ook goeiemorgen.

Ik moet zeggen, ik heb de afgelopen avond heerlijk geslapen. De volgende ochtend was ik ook al om 7 uur wakker, nergens last van, geen kater, alleen een beetje stijve spieren door de kou. $%*$ boiler!

Affijn, thats it for now. Ik post wat foto's van het park en de buurt. Miss dat ik van de week een uitgebreide reportage laat zien van het bedrijf. Ik ga vanmiddag souveniers kopen. Als iemand wat wil, sms me even! Mn vader trakteert, he pa!:P

Cheers mates! Laat wat van je horen, dan weet ik dat ik gemist wordt!

Jaco

  • 24 Maart 2007 - 10:48

    Janna:

    Leuk verhaal Jaco,

    Maar je moet nu niet meer zolang wegblijven hoor... Ik voel me alleen *snik*...

    Dikke knuffel,
    Janna

  • 24 Maart 2007 - 11:05

    Sanne :

    'Laat wat van je horen, dan weet ik dat ik gemist wordt!'

    jaco! jaco! ik laat je weten: je word gemist!

    en dat meen ik. Ik ga je niet elke keer een smsje sturen waneer ik aan jou denk, want dat wordt dan een duur grapje voor jou. Iniedergeval, ik neem toch aan dat je vanaf de grens tot engeland betaald?
    maar ik doe het je niet aan dus om veel te smsen.

    Hier kan ik je ook laten weten dat ik je mis :)

    veel plezier in souvenirs zoeken/kopen..

    ciao! (K)




  • 24 Maart 2007 - 11:12

    Miranda:

    heey jaco
    ik zie dat je het naar je zin hebt
    nog 6 weken en je komt weer terug
    ik heb daar vet zin in
    ik hoop dat je voor je verjaardag terug komt
    en ik wil ook naar Engeland
    nouja doei
    een dikke zoen en knuffel van Miranda

  • 24 Maart 2007 - 11:14

    Pa:

    Heb geen goed bod op mijn huis gehad. Geld is dus op dus trakteren vergeet het maar. Ik ga vanmiddag weer de vuilnisbakken langs (misschien vind ik nog een boiler of zo). Maarre heb maar geen medelijden met mij hoor. Fijne werkweek weer he Jaco

    Je pa vanaf de Ullerberg

  • 24 Maart 2007 - 12:33

    Opa Oma:

    `k heb net metje ge msnt dus weet je alle nieuwtjes. please be carefull with the drinks!!!! Iworry about that, drink maar lekker seven -up. love you.

  • 25 Maart 2007 - 07:33

    Bertine:

    Heeyy Jac0!
    Weer leuke week gehad dus zo te horen.
    Wij gaan zo naar Wageningen voor Gelderland danst. Heb er weer siin in hoor;) Nou mijn week was niet zoo leuk,,
    volgende week wat beter hoop ik;):P
    Tjaa verder weet ik eigenlijk niet zoo veel te vertellen,, we missen je natuurlijk heel erg!:(
    Ik dacht dat de 3 maanden allang om moesten zijn,niet dus nog een maand!
    Nou ik gaa maar anders komen we nog te laat:P

    Doegg(K)(K)

  • 26 Maart 2007 - 06:14

    Ma:

    Hoi Jaco, Wat baaaalen zeg, dat die boiler alweer kapot is, he?! Maar daar word je hard van (zeggen ze) :P. Nou maar hopen dat ie maandag gemaakt wordt. Zullen wij anders de winterkleren maar weer meenemen voor jou? He, ik moet gaan, .......tot later.....!

  • 26 Maart 2007 - 14:54

    Sven:

    He Jaco. Is het nou echt nodig om de hele waarheid op internet te zetten :P starks denken mensen nog slecht over joep en mij :P. Was wel gezellig weekend, waarschijnlijk kom ik komend weekend weer want Manchester is toch 10x beter dan york. Ik weet niet of ik je al op msn had toegevoegd, voeg mij anders ff toe, sven92@hotmail.com

    Spreek je van het weekend weer, Laterzzz

  • 28 Maart 2007 - 15:33

    Annemiek:

    hOii Jaco :D
    zO te horen heb je het daar wel leuCk ( behalve dat met die boiler ofzo ) Lukt tt al een beetje met de sOuvenirs kOpen ? :P nOu hier gaat alles gOedt hOor , We missen je wel allemaal :(
    nOu iiCk gaa weer
    xx hOufnjeé Annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sale

Jaco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 45580

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 16 Augustus 2015

The yearly pilgrimage

10 Augustus 2014 - 18 Augustus 2014

Glasgow revisited

04 Augustus 2013 - 20 Augustus 2013

Living my dream

22 April 2012 - 27 April 2012

A tribute to Scotland

10 Augustus 2010 - 24 Augustus 2010

Aloha, the caribbean!

07 Juni 2010 - 10 Juni 2010

The mysteries of Istanbul

07 Maart 2009 - 13 Maart 2009

Chaos in Canterbury

17 Februari 2009 - 21 Februari 2009

Friendly Visit in Finland

05 Februari 2007 - 05 Mei 2007

Manchester Mayhem

Landen bezocht: